Sva rješenja koja nudimo su bazirana su na dugogodišnjem praktičnom iskustvu i prilagođena potrebama korisnika sa specifičnostima industrija.
Domaće ERP rješenje Luceed pruža integrirana poslovna rješenja za tvrtke različitih djelatnosti i veličine.
Kroz Luceed možete ispratiti cijeli poslovni proces, od nabave, skladišnog poslovanja, prodaje, financija, knjigovodstva te HR-a (upravljanje ljudskim potencijalima - zaposlenicima).
Svi podaci se prate u realnom vremenu te su dostupni odmah.
Rad na jedinstvenoj bazi podataka omogućuje kvalitetne analize, te izradu raznih “custom” OLAP izvještaja. Kurirske službe, moj e-račun, web-shopovi, drugi poslovni sustavi (npr. proizvodne linije i slično) samo su neke od do sada realiziranih integracija.
Osim toga, višejezični sustav (hrvatski, engleski, slovenski i srpski) omogućuje nesmetano funkcioniranje istog ERP-a u cijeloj regiji.
Luceed pretvara podatke u informacije!
Svakog klijenta vodimo kroz implementaciju novog sustava. Naši specijalisti provode edukacije u svim vašim odjelima kako biste maksimalno iskoristili mogućnosti Luceeda.
Niže dolje pročitajte mogućnosti Luceed ERP programskog rješenja za svako područje poslovanja.
Maloprodaja
Neka i vaša prodajna mjesta funkcioniraju savršeno!
Praćenje prodaje u realnom vremenu po svim prodajnim jedinicama, radnicima, smjenama, praćenje zaliha i raspoloživosti u realnom vremenu
- Efikasna logistika centralne i interne opskrbe poslovnica
- automatizirana nadopuna zalihe poslovnica
- praćenje dostupnosti i dolaska naručenih proizvoda
- Izrada kalkulacija direktno iz računa dobavljača
- Sistemsko zaključivanje dnevnog prometa s automatskim prijenosom na sve nivoe (robno-materijalni i financijski segment)
- Evidencija i nadzor povrata i reklamacija
- Administracijski sustav za dodjeljivanje prava djelatnicima
- Sustav prodajnih akcija i Integrirani Loyalty sustav
- Akcije/sezonski popusti (naljepnice samo za akcijske artikle)
- Izdavanje, plaćanje i nadzor poklon bonova/vouchera
- Implementirana fiskalizacija za regiju (HR, Srbija, BIH, Slovenija, Crna Gora, Makedonija)
Veleprodaja
Uz Luceed opcije maksimalno automatizirajte procese veleprodaje!
Sales Control Center - od inicijalne narudžbe preko odobrenog naloga prodaje do isporuke i fakture
- praćenje procesa prodaje od inicijalne narudžbe do zaprimanja robe na zalihu na jednom mjestu po statusima
- mogućnost parcijalnih isporuka i zbirnog fakturiranja
- jednostavno praćenje zaliha i raspoloživosti u realnom vremenu
- planiranje nabave prema prodaji, rezervacijama i postojećim zalihama s prijedlogom narudžbe
Upravljanje cijenama i rabatima
- učitavanje predefiniranih cjenika za pojedine partnere
- definicije cijena i rabata po partnerima i nivoima partnera
- kontrola limita partnera na više nivoa (grupa partnera, iznos, dani kašnjenja)
- preuzimanje kataloga dobavljača
- prodajne akcije
Operativa i izvještavanje
- povezivanje uplata s ponudama I automatizirano izdavanje računa predujma
- rezervacije artikala
- eRačuni
- analize prometa po željenim parametrima
WMS skladište
Samo optimizirano pozicijsko skladište može funkcionirati efikasno!
Pozicijsko skladište – optimizacijom prostora I skladišnih procesa do veće produktivnosti i točnosti isporuka!
Priprema isporuka
- on-line rad putem/preko terminala
- real-time nadzor skladišta (Dashboard)
- integracija s kurirskim službama
- komisioniranje optimalnom rutom
- automatska optimizacija i defragmentacija pozicija
Upravljanje zalihama
- automatsko praćenje rokova trajanja (LOT) po FEFO metodi
- praćenje serijskih brojeva
- centralni sustav nadzora inventure
Servis
Efikasno praćenje servisnih naloga zadržava klijente, ali i smanjuje troškove poslovanja!
Proces zaprimanja i obrade reklamacije odnosno servisiranja robe jednako je važan kao i sama prodaja!
- podržan rad servisa po artiklima i po lokacijama/uređajima
- praćenje servisnih naloga kroz statuse od otvaranja do zatvaranja
- servisiranje proizvoda bez preuzimanje artikala na zalihu
- jednostavno povezivanje sa skladišnim dokumentima
- servisiranje prema servisnim intervalima
- raspored naloga po serviserima
- fakturiranje prema radnim nalozima
- automatsko kreiranje ponavljajućih servisnih naloga
- povijesno praćenje servisa
Kurirske službe
Praćenje paketa od narudžbe do naplate!
Već dugo smo svjesni da se prodaja polako ali sigurno seli na web - ali robu i dalje treba dostaviti!
Luceed već zna primiti vaše on-line naloge i poslati ih čim prije u proceduru.
- zaprimanje zahtjeva za preuzimanje paketa
- praćenje paketa od preuzimanja do isporuke
- fakturiranje prema ugovorenim uvjetima
- upotreba PDA uređaja za rad kurira na terenu Ii u skladištu
- evidencija voznog parka
- učitavanje specifikacije naplate uz automatsko povezivanje stavaka
Proizvodnja
Potreba za optimizacijom poslovanja zajednička je svakom procesu proizvodnje!
Jednostavno upravljanje proizvodnim nalozima i sastavnicama
- praćenje proizvodnje prema statusima
- obračun općih troškova proizvodnje
- rad po normativima
- jednostavno zaprimanje proizvedenog i razduživanje utrošenog
- kalkulacije po proizvodnim I planskim cijenama
Knjigovodstveni servisi
Kvalitetno programsko rješenje omogućuje brzinu i efikasnost, a višak vremena otvara vrata novim klijentima!
Brzina, učinkovitost i točnost!
- neograničeni broj klijenata i neograničeni broj stavaka
- automatsko prikupljanje podataka iz svih segmenata poslovanja
- učitavanje i kontiranje bankovnih izvoda
- učitavanje specifikacija kartičara i kurirskih službi
- ispisi IOS-a i opomena, praćenje i eskalacija
- obračun tečajnih razlika
- obračun kamata
- definiranje custom financijskih izvješća
- obračun plaća sa svim parametrima (redovne,ugovori, obrtnici, stručno osposobljavanje, umirovljenici...)
- redovno i kvalitetno praćenje zakonskih promjena unutar sustava (nove verzije)
Zainteresirani ste?
Pošaljite upit za ponudu
Ili pogledajte Odoo rješenje
Ili pogledajte naše usluge
+385 (0)91 6183 300